شرکت طراحی شبکه های کامپیوتری

تاریخ انتشار : 2024/09/19

شرکت طراحی شبکه کامپیوتر سپنتا

خدمات در صنعت فناوری اطلاعات و خدمات شبکه کامپیوتری

طراحی و پیاده سازی شبکه های کامپیوتری

فروش تجهیزات شبکه

فروش کابل شبکه

پیاده سازی سیستم مرکزی تصویر و آنتن

فروش سرور اچ پی

طراحی و اجرای شبکه های نظارت تصویری

کاربرد شبکه های بی سیم

پروژه های فیبر نوری

شبکه های مبتنی بر FTTH

تامین تجهیزات اداری

نظارت بر مرکز داده

شرکت طراحی شبکه های کامپیوتری ارائه دهنده کلیه خدمات شبکه های کامپیوتری، شبکه های بی سیم و … می باشد.

نگهداری و مانیتورینگ شبکه های بزرگ کامپیوتری

تعمیر و نگهداری شبکه های فیبر نوری باعث افزایش کارایی و طول عمر تجهیزات، افزایش ضریب اطمینان شبکه، کاهش تعمیرات تصادفی و همچنین کاهش هزینه های تعمیر می شود. شبکه های بزرگ فیبر نوری برای انجام وظایف خود بدون وقفه نیاز به تعمیر و نگهداری مداوم دارند، زیرا خرابی در آنها گاهی اوقات می تواند صدمات جبران ناپذیری را به صاحبان شبکه وارد کند. گروه کارشناسان شرکت سپنتا رسنور می توانند تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری شبکه های کامپیوتری بزرگ را در تمامی سطوح انجام دهند.

فروش انواع تجهیزات شبکه

تجهیزات شبکه شامل مجموعه ای از دستگاه ها و لوازم مورد استفاده برای ایجاد و مدیریت یک شبکه کامپیوتری است. این تجهیزات شامل سخت افزار، نرم افزار و تجهیزات مخابراتی می باشد.

تجهیزات شبکه

فروش انواع تجهیزات شبکه

آموزش شبکه در اردبیل

 

1. آموزش مفاهیم شبکه در اردبیل: در دوره های شبکه با مفاهیم اولیه شبکه های کامپیوتری از جمله معماری، پروتکل ها و توپولوژی آشنا می شوید.

2. آموزش نصب و پیکربندی تجهیزات شبکه: می توانید در نصب و پیکربندی تجهیزات شبکه از جمله سوئیچ ها، روترها و فایروال ها تخصص داشته باشید.

3. امنیت شبکه: دوره های آموزشی شبکه به شما یاد می دهد که چگونه از شبکه ها محافظت کنید و از تهدیدات امنیتی جلوگیری کنید.

4. مدیریت شبکه: می توانید نکاتی در مورد مدیریت و نظارت بر شبکه های کامپیوتری بیاموزید.

5. استفاده از ابزارهای مدیریتی: می توانید با ابزارهای مدیریتی مانند SNMP و نرم افزار مدیریت شبکه آشنا شوید.

6. آموزش تعمیر و عیب یابی: دوره های شبکه اصول تعمیر و عیب یابی شبکه های کامپیوتری را به شما آموزش می دهد.

7. آشنایی با فناوری های جدید شبکه: می توانید با فناوری های جدید شبکه مانند شبکه های بی سیم و اینترنت اشیا آشنا شوید.

8. آمادگی برای گواهینامه های قابل اجرا: برخی از دوره های آموزشی شبکه شما را برای گواهینامه های شبکه قابل اجرا مانند Cisco CCNA و CompTIA Network+ آماده می کنند.

9. فرصت های شغلی: یادگیری مهارت های آموزش شبکه در اردبیل می تواند فرصت های شغلی در زمینه مدیریت شبکه های کامپیوتری و امنیت اطلاعات را برای شما فراهم کند.

10. افزایش شهرت حرفه ای: یادگیری مهارت های شبکه به شما این امکان را می دهد که به عنوان یک متخصص شبکه حرفه ای شناخته شوید و شهرت حرفه ای خود را افزایش دهید.

 

مزیت های شرکت در دوره آموزش شبکه در اردبیل

1. اهمیت بالا در صنعت فناوری اطلاعات: مهارت های شبکه در عصر دیجیتال امروزی بسیار ارزشمند و مهم هستند. شرکت در دوره های آموزشی شبکه به شما این امکان را می دهد که با حوزه ای از صنعت فناوری اطلاعات و فناوری که به طور مداوم به کارگران ماهر در این زمینه نیاز دارد، آشنا شوید.2. فرصت های شغلی: یادگیری مهارت های شبکه فرصت های شغلی در مدیریت شبکه های کامپیوتری، امنیت اطلاعات، نگهداری شبکه و مشاوره فناوری را برای شما فراهم می کند. این فرصت ها در شرکت ها، دولتی و سازمان های غیرانتفاعی وجود دارد.

3. جریان های مالی موثرتر: دانش شبکه می تواند به شما این فرصت را بدهد که شغل های پردرآمد در این زمینه پیدا کنید. متخصصان شبکه با حقوق خوب و فرصت های توسعه حرفه ای وارد بازار کار می شوند.

4. آمادگی برای گواهینامه های قابل اجرا: دوره های آموزشی شبکه می تواند شما را برای گواهینامه های قابل اجرا در این زمینه مانند Cisco CCNA و CompTIA Network+ آماده کند. این گواهینامه ها می توانند رزومه شما را بهبود بخشند و به شما در ایجاد فرصت های شغلی کمک کنند.

5. آشنایی با فناوری های جدید: دوره های آموزشی شبکه به شما این امکان را می دهد که با فناوری ها و نوآوری های جدید در زمینه شبکه آشنا شوید. این آموزش ها به شما این امکان را می دهد که با آخرین فناوری ها مانند شبکه های بی سیم و اینترنت اشیا آشنا شوید.

6. امکان تعمیر و رفع خطاها: با یادگیری مهارت های شبکه می توانید مشکلات و خرابی های شبکه را تشخیص داده و راه حل هایی برای رفع این مشکلات ارائه دهید. این مهارت می تواند به شما در فرصت های تجاری و تعمیرات فنی کمک کند.

7. فریلنسری: با داشتن مهارت های شبکه، می توانید به عنوان یک مشاور فناوری مستقل کار کنید، کسب و کار خود را اداره کنید یا به کنسرت های آنلاین مستقل تکیه کنید. 

نصب و راه اندازی شبکه در اردبیل

اگر قبلا و در حال حاضر از تجهیزاتی در شبکه خود استفاده کرده اید، علاوه بر مشکلات نرم افزاری، مشکل سخت افزاری نیز در شبکه شما وجود دارد.

حتما قبل از آمدن کارشناس قطعه مورد نظر را آماده کنید یا به کارشناس دستور دهید قطعه مورد نظر را به همراه داشته باشد تا با تعویض قطعه و عیب یابی مشکلات نرم افزاری، شبکه را مجددا راه اندازی کند.

خدمات نصب و راه اندازی شبکه در اردبیل

دریافت سرویس شبکه زمانی شروع می شود که ما قصد ایجاد شبکه را داریم. همانطور که می دانید، ایجاد یک شبکه کامپیوتری ابتدایی ترین کار زمانی است که می خواهیم بیش از یک کامپیوتر را برای استفاده از منابع یکسان به هم متصل کنیم.

به عنوان مثال: ما در حال بررسی استفاده از یک چاپگر برای چندین سیستم (بخوانید: راه اندازی یک چاپگر شبکه) یا انتقال فایل ها بین رایانه ها و دستگاه های مختلف هستیم.

برچسب ها :
دسته بندی ها :

برخی از مشتریان