بهترین اسکنر برای بایگانی اسناد

تاریخ انتشار : 2024/10/14

برای مدیریت و اسکن حجم زیادی از اسناد و تصاویر، به یک اسکنر ارشیوی و حرفه ای نیاز دارید که بتواند اسکن هارا با سرعت بالا را انجام دهد و انها را در کوتاه ترین زمان ممکن به صورت دیجیتالی بایگانی کند. در واقع، این نوع اسکنر دارای قابلیت ها و ویژگی های پیشرفته ای نظیر رنگ خودکار، تشخیص سند دو طرفه و… هستند، چندین ورق به طور همزمان اسکن می شوند، وضوح بالا و پشتیبانی از کاغد اندازه A3 یک سیستم تغذیه خودکار یا ADF ، پاسخگویی به نیازهای هر دفتر و سازمان، چه خصوصی و چه عمومی.

ایا شما در حال برنامه ریزی برای خرید یک اسکنر اداری هستید و نمی دانید کدام مدل برای شما مناسب است، در اینجا ما تعدادی از بهترین ها را معرفی کرده ایم و ویژگی های هر یک از انها را ارائه داده ایم .در حال حاضر چندین تولید کننده در این زمینه فعالیت می کنند و در زیر نام این مارک ها را ذکر کرده ایم و بهترین محصولات را از هر یک از انها جمع اوری کرده ایم.

ملاحظات هنگام خرید اسکنر سند قبل از معرفی، بد نیست نکاتی را که باید قبل از خرید به انها توجه کنید، بررسی کنید.انواع و مدل های مختلفی از این دستگاه ها در بازار وجود دارد که ابتدا باید نوع نیاز خود را مشخص کنید، به عنوان مثال، اندازه پشتیبانی شده، سرعت اسکن، اسکن روزانه از جمله مواردی است که باید هنگام خرید به انها توجه کنید.

اسکنرEpson DC-1630

این یک دستگاه کوچک اما با کارایی بالا برای محیط های اداری و سازمانی کوچک است، از نوع مسطح است و همراه با یک پلاگین خوراک خودکار سند، و ان را برای اسکن دوگانه مناسب می کند. این در طراحی بسیار کوچک است و بدون در نظر گرفتن محدودیت های فضایی با شما خواهد بود و می توانید اسناد و اسناد مهم خود را با دقت زیادی به ان بسپارید. برای اسکن کارت های سخت و کوچک، باید انها را در یک صفحه شیشه ای مسطح قرار دهید. زیرا انها در ADF پشتیبانی نمی شوند. شما حتی می توانید چندین کارت را در یک زمان بر روی صفحه اسکن و اسکن کنید.

اسکنرKodak i3200

این دستگاه به طور کلی برای حجم کار بالا توسط دفتر استفاده می شود و به طور متوسط 20،000 صفحه در روز اسکن می شود که یک دستگاه قدرتمند با حجم کار سنگین در این منطقه است. دوربین دیجیتال SLR i3200 که توسط کداک معرفی شده است، از کاغذ A3 و سیستم تغذیه اتوماتیک پشتیبانی می کند و قیمت اقتصادی تری نسبت به رقبای خود ارائه می دهد.

اسکنر canon DR-C230

سرعت بالا و کارایی ان را به یک ماشین مولد برای استفاده اداری و تجاری، اسکن اسناد و تصاویر با دقت ویژه تبدیل کرده است که تاثیر قابل توجهی بر پیشرفت سریع کار روزانه دارد. علاوه بر اسناد، شما همچنین می توانید کارت شناسایی و کارت های بانکی را اسکن کنید و می توانید اسناد را با حداکثر طول 3000 میلی متر اسکن کنید. ویژگی های دیگر شامل اسکن دورو است. کاربران می توانند اسکن های دورو را به روش ساده ای انجام دهند و اگر قصد دارید تعداد زیادی از اسناد را در یک روز اسکن کنید، باید بگوییم که می تواند تا 3500 اسکن در روز انجام دهد.

اسکنرCanon DR-6030C

این یکی از عملی ترین محصولات کانن است که سرعت اسکن بالا را فراهم می کند و دارای قابلیت ها و ویژگی های بسیاری است که می تواند در انواع محیط های اداری و اداری استفاده شود. توجه داشته باشید که همچنین می تواند کاغذ A3 را اسکن کند که می توانید با مقالات مختلف با اندازه های مختلف اسکن کنید. یکی از ویژگی های مهم آن، ویژگی اسکن دورو، نیز پشتیبانی می شود و به شما اجازه می دهد 1000 صفحه را در طول روز اسکن کنید.کانن در این محصول خود از ویژگی Ultrasonic Double Feed Detection استفاده کرده تا از اسکن تک‌تک اسناد اطمینان حاصل شود و دو برگه همزمان از دستگاه رد نشود.

اسکنر canon image FORMULA DR-M160II

با انواع ویژگی ها و امکاناتی مانند تشخیص خودکار اندازه کاغذ، تشخیص و اصلاح تغییر رنگ و تشخیص خودکار سند رنگی. شما بهترین عملکرد عالی را در اسکن سند و تصویر خواهید داشت. همچنین از کاغذهای اندازه A4 پشتیبانی می کند و همچنین می توان کارت های شناسایی را اسکن کرد. OCR با تشخیص متن به طور مطلوب عمل می کند و قادر به اسکن تا 7000 صفحه در روز است که می توانید برای حجم کار سنگین تکیه کنید.

اسکنرCanon DR-C240

این یک محصول بسیار گسترده با سرعت اسکن بالا است و یک گزینه عالی برای کاربران با سرعت بالا است و به راحتی در کنار میز شما بدون اشغال فضا قرار می گیرد. اسکن دورو دارای تشخیص متن OCR و حداکثر اندازه روزانه 4000 صفحه است و برای استفاده در دفاتر و سازمان هایی با حجم کاری سنگین توصیه می شود.

اگر به یک اسکنر ارشیو قدرتمند نیاز دارید، بهتر است بالاترین کیفیت و گران ترین مدل را خریداری کنید تا مجبور نباشید پول زیادی برای تعمیر یا جایگزینی دستگاه بپردازید. برای خرید اسکنر مناسب، بهتر است قبل از خرید اطلاعاتی مانند مارک ها، سرعت، کیفیت و کارایی داشته باشید تا بتوانید با توجه به نیازها و بودجه خود بهترین انتخاب را داشته باشید. شما می توانید بهترین مشاوره را در این زمینه از متخصصان گروه سپنتا دریافت کنید.

برچسب ها :
دسته بندی ها :

برخی از مشتریان