آرشیو الکترونیکی اسناد در اردبیل

تاریخ انتشار : 2024/08/24

آرشیو دیجیتالی

 

آرشیو اسناد و داده های مهم بخش مهمی از جامعه ما بوده که قدمت چندین قرن پیش دارد. این تضمین می کند که اطلاعات به طور موقت یا دائم ذخیره می شود، محافظت می شود و در صورت لزوم در دسترس قرار می گیرد. با این حال، با افزایش حجم اطلاعات و داده ها، فضای بیشتری برای این آرشیوها مورد نیاز است. خوشبختانه امروزه آرشیو دیجیتال راه حلی عالی برای یک مشکل قدیمی ارائه می دهد.

مفهوم آرشیو الکترونیکی

 

آرشیو الکترونیکی (دیجیتال) به معنای ایجاد یک مجموعه سخت افزاری و نرم افزاری است که برای ذخیره، تغییر، نگهداری و جستجوی اسناد ساخته شده به شکل الکترونیکی طراحی شده است. بدیهی است مرحله مقدماتی ساماندهی آرشیو الکترونیکی، ارسال اسناد ذخیره شده به صورت الکترونیکی است.

سازماندهی آرشیو الکترونیکی اسناد

 

مؤثرترین راه برای ذخیره اسناد، سازماندهی آرشیو اسناد الکترونیکی است. شرکت های صنعتی، موسسات فرهنگی، رسانه ها و سایر سازمان ها با سازماندهی دسترسی به اسناد شروع به ایجاد آرشیو الکترونیکی (دیجیتال) کردند.

راه های ایجاد سند الکترونیکی:

 

• با استفاده از نرم افزار نصب شده بر روی کامپیوتر یک سند الکترونیکی ایجاد کنید. در این مورد، یک نسخه الکترونیکی آماده بلافاصله به دست می آید و اجازه می دهد آن را در یک پایگاه داده ذخیره کنید.
• اسکن اسنادی که قبلاً روی کاغذ تهیه شده اند با استفاده از تجهیزات ویژه برای قرار دادن آنها در پایگاه داده.

اهداف آرشیو دیجیتال

 

یک آرشیو دیجیتال برای ذخیره مواد عکاسی اسکن شده و عکس ها و مواد ویدئویی ساخته شده با استفاده از فناوری دیجیتال ایجاد می شود. مفهوم آرشیو دیجیتال شامل چهار فرآیند تکنولوژیکی است:

  • واردات اسناد الکترونیکی؛
  • حفظ؛
  • جستجو و مرور؛
  • دسترسی و بازیابی برای استفاده

 

ایجاد یک آرشیو دیجیتال به شما امکان می دهد:

 

  • کاهش هزینه های ذخیره سازی اسناد؛
  • اطمینان از ایمنی اسناد عکاسی و جلوگیری از آسیب آنها، زیرا آنها به صورت الکترونیکی الکترونیکی سند فراهم می شود.
  • ساده سازی ذخیره می شوند.
  • کاهش هزینه برای کار کپی، زیرا دسترسی به تصویر
  • انتقال اسناد از ذخیره سازی عملیاتی به آرشیوی.
  • کنترل دسترسی به اسناد و در نتیجه جلوگیری از دسترسی و کپی غیر مجاز اسناد.

یکی از مزیت های بزرگ آرشیوهای دیجیتال ایجاد شده، این است که شما می توانید خیلی سریع و راحت سند مورد نظر را در پایگاه داده جستجو کنید.

مزایای دیجیتالی کردن آرشیوهای کاغذی

 

  • آزاد کردن دفتر، فروشگاه، مراکز خدمات مشتریان و غیره از ذخیره سازی رسانه های کاغذی
  • به سرعت اسناد مربوط به هر تاریخی را جستجو کنید، که باعث صرفه جویی در زمان کار کارکنان می شود
  • ادغام با هر سیستم خارجی و بارگذاری اسناد بلافاصله پس از دیجیتالی شدن
  • پر کردن خودکار پنجره نظارت مالیاتی

چرا اسکن در یک سازمان مورد نیاز است؟

 

  • ذخیره اطلاعات
  • سرعت بخشیدن به کار کارکنان؛
  • کاهش زمان جستجوی اسناد؛

 

اگر می خواهید یک نسخه الکترونیکی تمام شده را نه تنها به صورت تصویر، بلکه متن نیز دریافت کنید، ما تشخیص نوری را انجام خواهیم داد. ما همچنین واردات اسناد اسکن شده را به برنامه های حسابداری شما ارائه می دهیم.

نحوه ساختاردهی فرآیند کار:

 

  1. درخواست از مشتری برای خدمات اسکن.
  2. در مرحله بعد، متخصص ما با شما تماس خواهد گرفت تا تکلیف را روشن کنید.
  3. محاسبه بهای تمام شده خدمات.
  4. انعقاد قرارداد.
  5. انجام کار اسکن.
  6. تحویل کار.
  7. پرداخت

با متخصصان کار کنید – سپنتا

 

کارکنان شرکت سپنتا تیمی از متخصصان واجد شرایط هستند که بیش از یک پروژه را با موفقیت به پایان رسانده اند. با احترام به عنوان یک کارشناس سیستم های آرشیو الکترونیکی، تخصص و تجربه ای فراوان در طراحی، پیاده سازی و مدیریت سیستم های آرشیو الکترونیکی داریم. با استفاده از فناوری های پیشرفته و رویکرد های نوین، ما به شرکت ها کمک می کنیم تا فرایند های آرشیوگذاری خود را بهبود بخشیده و به سیستم های آرشیو الکترونیکی مدرن منتقل می شوند.

 

خدمات شرکت ما شامل ارایه مشاوره ، طراحی سفارشی سیستم های آرشیو الکترونیکی، ارتقاء و بهینه سازی سیستم های موجود و آموزش کاربران در استفاده بهینه از این سیستم ها می باشد. ما با توجه به نیاز های خاص هر شرکت، بهترین راهکار های فناورانه  را برای آن ها ارایه می دهیم.

با تلاش برای بهبود بهره وری، کاهش هزینه ها و افزایش امنیت اطلاعات، ما به شرکت ها کمک می کنیم تا به سرعت به یک سازمان الکترونیکی مدرن و کارآمد تبدیل شوند.

برچسب ها :
دسته بندی ها :

برخی از مشتریان