پشتیبانی فنی سرور و سرویس ها

تاریخ انتشار : 2024/09/17

در دنیای مدرن، نصب و نگهداری مراکز داده، سرورها، تجهیزات ذخیره سازی، بسترهای ارتباطی و سایر ملزومات هزینه بالایی دارد. هدف از تمام این هزینه ها ارائه راحت ترین و بدون وقفه ترین سرویس به کاربران است، بنابراین با طراحی، نصب، پشتیبانی و مدیریت صحیح سرورها و خدمات می توان این هزینه ها را به میزان قابل توجهی کاهش داد و طول عمر سرویس ها و سرورها را کاهش داد. افزایش یافت. عملکرد بهینه و استاندارد این فرآیندها نیازمند دانش، تخصص و تجربه در زیرشاخه های مختلف مرتبط با مرکز داده است.

سپنتا با تسلط بر فناوری های روز دنیا و بهره گیری از سال ها تجربه ارزشمند در زمینه مشاوره، طراحی، نصب، بهره برداری و نظارت بر انواع خدمات شبکه آماده ارائه خدمات فنی و مهندسی مطابق با استانداردهای جهانی می باشد. جنبه همسویی به برنامه های استراتژیک سازمان ها و نیازهای استراتژیک مربوط می شود.

چرا سپنتا پشتیبانی از سرور و اتاق سرور را مهم میداند؟

 

سرور حیاتی ترین و مهم ترین بخش یک تجارت است. زیرا تمامی اطلاعات کسب و کار بر روی سرور ذخیره می شود و در صورت بروز مشکل در فرآیند کسب و کار، صاحبان مشاغل متحمل ضرر و زیان زیادی می شوند. اگر یک سرور از کار بیفتد، کل کسب و کار تحت تأثیر قرار می گیرد و بسته به نوع مشکل، داده های مرکز داده ممکن است از بین بروند. این بهترین کارت اعتباری و کارت اعتباری و روش پرداخت است. می توانید اقدامات لازم را برای ایمن سازی و مدیریت سرور انجام دهید. سپس با هزینه کمتر و سپس هزینه کمتر مواجه خواهید شد. این بهترین روش پرداخت است. این بدان معناست که ممکن است بانک مشکلی در کارت اعتباری ایجاد کند.

خدمات پشتیانی سرور در سپنتا                                              

خدمات پشتیبانی سرور شامل عناصر مختلفی است. در زیر به مهمترین آنها اشاره می کنیم:

پشتیبانی 24ساعته (7 روزه سپنتا)
در این نوع خدمات، سرور یا مهندس شبکه خبره به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته از سرور پشتیبانی می کند. این نوع پشتیبانی برای مواقعی است که مشکل جدی در سرور وجود دارد و لازم است در اسرع وقت مشکل برطرف شود و به درخواست کاربر پاسخ داده شود.

 عیب یابی سرور در سپنتا
این نوع سرویس پشتیبانی و نگهداری سرور برای مواقعی در نظر گرفته شده است که مشکل سرور برطرف شده است، اما باید علت مشکل بررسی شود تا در آینده از تکرار آن جلوگیری شود. عیب یابی سرور کمک زیادی به بهبود پایداری سرور می کند. 

 

بروز رسانی و سرویس در سپنتا
از آنجایی که نرم افزار شبکه به طور مرتب به روز می شود، نرم افزار شبکه باید به روز شده و با فناوری های جدید در خدمت قرار گیرد.

 

بک  آپ داده توسط سپنتا

موضوع پشتیبانی از داده ها نه تنها در سرورها مهم است، بلکه موضوعی است که باید در همه موارد مورد توجه قرار گیرد. بارها پیش آمده که با یک مشکل نه چندان بزرگ، اطلاعات سرور به طور کامل از بین رفته و آسیب زیادی به کسب و کار وارد کرده است. یکی از خدمات پشتیبانی سرور، پشتیبان گیری از اطلاعات و اطلاعات سرور است. شخصی که از سرور پشتیبانی می کند باید بتواند به طور مداوم سرور را نظارت کند و در صورت لزوم به روز رسانی کند. همچنین پشتیبان گیری را به موقع انجام دهید. با پشتیبانی سرور تا حد امکان از بروز مشکلات و بلایای خطرناک جلوگیری می شود.

 

ارائه خدمات سپنتا در زمینه پشتیبانی سرور

دو گزینه برای پشتیبانی سرور و اتاق سرور وجود دارد. اولین گزینه پشتیبانی کامل از سرور است. در این حالت سرور به صورت شبانه روزی نظارت و پشتیبانی می شود. ممیزی های انجام شده در این نوع خدمات شامل نظارت است:

استفاده از حافظه*

*استفاده از CPU سرور

*پشتیبان گیری

*ویروس ها را بررسی کنید

*بروز رسانی نرم افزار

*رویدادهای سرور

 

نوع دوم خدمات این است که پشتیبانی اتاق سرور در ساعات خاصی ارائه می شود. در سرویس نوع اول، تعمیر و نگهداری سرور به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته انجام می شد. نوع دوم خدمات نگهداری اتاق سرور شامل عیب یابی سرور است و برای مواقعی است که سرور نیاز به تعمیر دارد. شرکت ایمن شکبه هوشمند به صورت تخصصی و زیر نظر سازمان اصناف استان تهران آماده ارائه خدمات شبکه در تهران و سراسر کشور می باشد.

 

مزیت هایی استفاده از خدمات پشتیبانی و نگهداری سرور سپنتا

 

اگر تجارت بزرگ و جامع باشد، داشتن تعداد زیادی سرور بسیار مهم می شود. زیرا در حال حاضر بسیاری از کاربران به سرورها متوسل می شوند و اگر سرور تنها 5 دقیقه از دسترس خارج شود آسیب زیادی به کسب و کار وارد می شود و اعتماد بسیاری از کاربران از بین می رود. با خدمات نگهداری سرور، سرورها همیشه سالم، به روز و قابل استفاده خواهند بود.

استفاده از خدمات پشتیبانی سرور امکان نظارت دائمی، پشتیبانی و جلوگیری از خرابی ها و مشکلات را فراهم می کند. در نتیجه، کسب و کار به موفقیت و رشد چندگانه دست خواهد یافت. پشتیبانی سرورها تضمین می کند که خدمات به سرعت و بدون کوچکترین وقفه ارائه می شود. این نکته کاربران زیادی را برای استفاده از خدمات آن کسب و کار جذب می کند.

شرکت پشتیبانی سرور باید از تمامی جنبه های مربوط به زیرساخت شبکه، سخت افزار و نرم افزار سرور آگاهی کامل داشته باشد. اگر سازمان شما یک دسکتاپ مجازی را با استفاده از تین کلاینت ها مستقر کرده است، مطمئناً خطر و آسیب ناشی از قطع شدن سرور را کاملاً درک خواهید کرد.

 

کلام اخر:

پشتیبانی و نگهداری از اتاق سرور مهمترین وظیفه ای است که در کسب و کارها باید در نظر گرفته شود. سرعت پایین، در دسترس نبودن سرور، قدیمی بودن نرم افزارها و مشکلات سیستم عامل باعث کاهش راندمان کار و در نتیجه عدم انگیزه کاربران برای استفاده از سرور می شود. به همین دلیل استفاده از خدمات پشتیبانی سرور با توجه به نیاز کسب و کار با در نظر گرفتن اندازه و اندازه آن توصیه می شود.

 

برچسب ها :
دسته بندی ها :

برخی از مشتریان